Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Klantenservice niet behulpzaam. Postcode (nieuwbouw) niet in het systeem. Wel in het gebied, maar ze helpen je gewoon niet verder
Beste Ria, ik heb je even een mail gestuurd! Hopelijk kan ik je daar verder helpen.
Ik wil een klacht indienen over de winkel Ik heb een kledingstuk gekocht en wilde het retourneren omdat het niet past, maar de winkel zei dat ik het geld niet kan teruggeven, alleen ruilen, maar volgens de Nederlandse wet heb ik het recht om de bestelling binnen 14 dagen te retourneren met het geld terug.
Beste Rzkallah, bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad bij een van onze winkels. We hebben je inmiddels gemaild om samen op zoek te gaan naar een passende oplossing! ^Groeten, Team RataPlan
Vandaag 30-06-2023 bij Rataplan in Dronten, is mijn dochter van 9 jaar opgelicht door uw leidinggevende.
Mijn dochtertje ziet een roze brilletje, vindt het brilletje leuk, en we betalen vervolgens.
Buiten ongeveer 3 seconden later komt dat meisje erachter dat het een bril op sterkte is.
Dan kan gebeuren vooral als er geen bordjes bij staan , vervolgens melden wij dit aan de kassa.
Een medewerker wilde het geld terug geven €1,25 (waar hebben we het over)
Maar dit mocht niet van de leidinggevende die als een soort Akela staat te heersen, we moesten maar wat anders uitzoeken, maar ze ging nog wel even snel een bordje plaatsen voor de overige brillen.
Uitgelegd dat er verder geen leuk brilletje was, en dat wij het geld terug willen.
Vervolgens kunnen we er snoep en vreterij eventueel van kopen voor die € 1,25…
Sorry het spijt mij te zeggen, wij leveren genoeg spullen in, en om zo opgelicht te worden (een meisje van net 9 jaar die dat brilletje van haar spaarcentjes koopt.)
Te triest en te zielig voor woorden, als jullie zo hard geld nodig hebben, vraag het dan.. dan krijg je van mij € 5,-
Maar zo de boel lopen bedonderen is gewoon een laffe daad en in mijn ogen diefstal!
Goedendag, wat vervelend om te lezen dat jullie een slechte ervaring hebben gehad bij RataPlan Dronten. Daarvoor onze excuses! Kringloopwinkelen moet ten allen tijde een feestje zijn… Jullie krijgen uiteraard je geld terug, dus daarvoor kun je teruggaan naar de vestiging. Verder zullen wij de situatie intern oppakken zodat we dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen. Mochten jullie nog vragen hebben, dan horen wij dat graag! ^Groeten, Team RataPlan
Ik gaat door de weeks zo’n beetje alle kringloopwinkels af in mijn omgeving , blijf ongeveer 1 uur in Rataplan spijkenisse. Daarbij maak ik ook een praatje met de vrijwilligers maar vanmorgen mocht ik dat niet ik houd de vrijwilligers van hun werk af zei een medewerker… Ze hebben daar de pik op mij zo is gebleken door de jaren heen… Maar dat moeten hun weten morgen ga ik gewoon weer 🙂
Eigenlijk zou er iemand (de baas van rataplan) eens moeten kijken of de medewerkers wel voldoen om een winkel te beheren want sommige denken dat ze de eigenaar zelf zijn en zijn heel onbeschoft…. Jammer want ik vind het wel een leuke winkel.
Ha Paul, dankjewel voor je reactie! Uiteraard ben je van harte welkom om bij ons in de winkel langs te komen en een praatje te maken met onze collega’s, maar het is niet de bedoeling dat zij volledig van hun werk gehouden worden. Ik denk dat we er met elkaar een goede middenweg in kunnen vinden, maar als je het nodig vindt, kun je even vragen naar Linda (bedrijfsleider) om samen met haar om tafel te gaan en dingen te bespreken. Hopelijk komen we er zo uit! ^Groeten, Team RataPlan